Inloggen
Winkelmandje

Alles voor een duurzaam kantoor

Van afval naar nieuwe producten

1.000 lokale producten uit NL

Scherpe & eerlijke prijzen

Razendsnel leveren

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan: Vooruitbetaling Bij het afsluiten van de bestelling ontvangje een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren. iDeal Met iDeal kun je direct via het Internetbankieren van je bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van je betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay. Creditcard Als je kiest voor betaling met een Creditcard, kun je deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay. Op factuur (bedrijven) Het is voor bedrijven en instellingen ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien je een bestelling plaatst op factuur en tijdens uw registratie als klant je KvK en BTW nummer heeft vermeld, ontvang je van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren. Bij je eerste bestelling op rekening dient u de factuur vooruit te voldoen, dit geldt niet voor (semi-) overheidsinstellingen.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kunt een retour aanmelden door na in te loggen naar ons retourformulier te gaan.

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?

Probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen middels de link 'wachtwoord vergeten'. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja, dit kan. Je kunt deze ook opslaan zodat je bij de volgende bestelling gemakkelijk kunt kiezen naar welk adres deze moet.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen geplaatst op werkdagen (maandag - vrijdag) vóór 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden.  Bestellingen geplaatst tussen vrijdag 17:00 uur en zondag 23:59 uur, alsmede op nationale feestdagen worden de volgende werkdag verzonden. Je krijgt dan op de dag van verzenden een e-mail met daarin een track and trace code waarin je een accurate indicatie krijgt van het moment van levering.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

We hopen dat het niet zover komt, maar mocht er onverhoopt iets mis gaan, neem dan contact met ons op. We gaan dan zo snel mogelijk proberen het probleem op te lossen.

Wat zijn de verzendkosten?

We rekenen verzendkosten aan de hand van je bestelling. Dit bedrag is een reële bijdrage aan de daadwerkelijke verzendkosten. De verzendkosten worden berekend aan de hand van je bestelling en zullen in je winkelmand getoond worden.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen